Sprits
Legacy Member
Wegens verhuis moet alles weg omdat we er gewoon geen plaats meer voor hebben.
Ik ken er heel weinig van dusja
Wij hebben die ooit is gekregen van iemand (iets van een 8 jaar geleden) en ze zijn misschien 2 of 3 keer gebruikt. Voor de rest hebben die altij op de zolder gestaan.
Het wordt allemaal op eBay gezet in 1 pakket.
Een 150 sporen (verschillende bochten, kruisingen, rechte stukken, ...)
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1278.JPG
2 dingen voor de stroomtoevoer
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1279.JPG
Doos met 2 treinen en 2 wagons
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1280.JPG
16 wagons
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1281.JPG
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1282.JPG
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1283.JPG
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1289.JPG
8 locomotieven
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1284.JPG
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1285.JPG
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1286.JPG
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1287.JPG
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1288.JPG
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1290.JPG
Controlepaneel
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1291.JPG
Waar zitten die modelbouwfanaten hier
Ik ken er heel weinig van dusja

Wij hebben die ooit is gekregen van iemand (iets van een 8 jaar geleden) en ze zijn misschien 2 of 3 keer gebruikt. Voor de rest hebben die altij op de zolder gestaan.
Het wordt allemaal op eBay gezet in 1 pakket.
Een 150 sporen (verschillende bochten, kruisingen, rechte stukken, ...)
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1278.JPG
2 dingen voor de stroomtoevoer
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1279.JPG
Doos met 2 treinen en 2 wagons
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1280.JPG
16 wagons
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1281.JPG
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1282.JPG
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1283.JPG
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1289.JPG
8 locomotieven
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1284.JPG
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1285.JPG
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1286.JPG
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1287.JPG
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1288.JPG
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1290.JPG
Controlepaneel
http://www.nibbler.be/treinen/IMG_1291.JPG
Waar zitten die modelbouwfanaten hier
