Goblin13
Legacy Member
Wat is dit nog waard?
- Gigabite GA-MA78GM-S2H
Is mobo met hdmichip ingebouw dus die zonder graka werken
-4x1G OZC DDR2 goldseries
-AMD...? Is socket 939 en de eerste gen Quadcore
Heb alle dozen nog en disc behalve van de ram
Denk alles samen een 3j oud is(buiten ram van 2j)
Nooit oc op gedaan en nooit graka op gezet. Werkt perfect en is vrij snel
Alvast thx
- Gigabite GA-MA78GM-S2H
Is mobo met hdmichip ingebouw dus die zonder graka werken
-4x1G OZC DDR2 goldseries
-AMD...? Is socket 939 en de eerste gen Quadcore
Heb alle dozen nog en disc behalve van de ram
Denk alles samen een 3j oud is(buiten ram van 2j)
Nooit oc op gedaan en nooit graka op gezet. Werkt perfect en is vrij snel
Alvast thx