Killer Queen
Legacy Member
Hoeveel is mijn pc nog waard denken jullie?
Ik heb een geïnteresseerde maar ik wil er toch een redelijke prijs voor krijgen natuurlijk.
case: Een AOpen, erg basis, lijkt het meeste op deze http://www.aopen.nl/products_detail.aspx?ctgr=44&Auno=2372&mdstl=280#
voeding: staat op "Deer, model br-d300atx" (en er kleeft een pentium 4 sticker op mr verder geen duideijke specs van, mss dat ik die vind als je me zegt waar te zoeken)
mobo: Soltek sl-k8av2-rl
cpu: AMD Athlon 64 2800+
graka: NVIDIA GeForce FX 5700
ram: 2x ddr 512 mb
en een cdrom drive die bij de aopen hoort zo lijkt het wel, die slechts af en toe werkte naar ik me herinner, is er altijd blijven instaan maar al lang niet meer aangesloten.
Zo denk ik dat ik alles heb.
Heb deze pc zelf twee of drie jaar geleden gekocht, toen was hij al tweedehands eigenlijk.
Bedankt!
KQ
Ik heb een geïnteresseerde maar ik wil er toch een redelijke prijs voor krijgen natuurlijk.
case: Een AOpen, erg basis, lijkt het meeste op deze http://www.aopen.nl/products_detail.aspx?ctgr=44&Auno=2372&mdstl=280#
voeding: staat op "Deer, model br-d300atx" (en er kleeft een pentium 4 sticker op mr verder geen duideijke specs van, mss dat ik die vind als je me zegt waar te zoeken)
mobo: Soltek sl-k8av2-rl
cpu: AMD Athlon 64 2800+
graka: NVIDIA GeForce FX 5700
ram: 2x ddr 512 mb
en een cdrom drive die bij de aopen hoort zo lijkt het wel, die slechts af en toe werkte naar ik me herinner, is er altijd blijven instaan maar al lang niet meer aangesloten.
Zo denk ik dat ik alles heb.
Heb deze pc zelf twee of drie jaar geleden gekocht, toen was hij al tweedehands eigenlijk.
Bedankt!
KQ