Archief - Miniatuur DTM Mercedes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jefke7

Legacy Member
Weet niet of het hier veel zal uithalen , ma kan mennen brief hier ook is ineens posten he , who knows ;)

(Ik hoop dat het hier goed staat, don't shoot me if I'm wrong )

Hallo beste miniatuur verzamelaars en/of sympathisanten.

Dit is de eerste keer dat ik hier op het forum kom , en wel om volgende reden.
Vroeger periode gehad dat ik met mijn vader DTM volgde, bij mij was na een paar jaren al over.
Ma bon, mijn vader heeft van in die tijd nog steeds een verzameling miniatuur auto's staan.
Ik kreeg de opdracht om hiervan af te raken, om het zo maar te zeggen

Het gaat hier voornamelijk om DTM modellen, van het merk Minichamps(51)(17'gekleurde').
Ik vermoed dat het om modellen gaat van tussen '92 tot '95.
Verder ook nog Dtm modellen van Mercedes-Benz Collection zelf(16), 4 'teamtrucks'.
Nog wat andere dingen: 3 F1's van Onyx, DTM uit de MS-Collection, wat stockmodellen uit de MercedesB-Collection.
Dan is er nog een toch iet of wat Collectors Edition bij denk ik, foto hiervan volgt. Graag zou ik eens weten wat hij hiervoor evt. nog zou krijgen, de dag van vandaag. Heeft indertijd wel wat gekost, heb echter nooit exact mogen weten hoeveel

Zal er zo dadelijk nog wat foto's bijplaatsen om een wat beter idee te krijgen. Op voorhand al excuses voor de slechte foto's , maar heb er vandaag niet zoveel tijd voor.Alle modellen zijn in goede staat, 2 kartonnen doosjes ontbreken, een enkel is gescheurd. Maar als ik nog eens wat tijd heb worden ze geduldig en goed onder handen genomen Autootjes op zich verkeren in zeer goede staat.
Het gaat hier om UITSLUITEND modellen van Mercedes ; schaal 1:43.

Nu is mijn vraag , zijn er mss betere forums waar ik deze vraag kan stellen?
Of een forum waar er echte verzamelaars van DTM, of Mercedes zitten.
En indien deze toch nog wat geld zouden opbrengen, beste plaats om te verkopen (ebay,bep. forum...)
Sorry voor de lange eerste post, en alvast hartelijk bedankt !!

Art Car Edition + andere Minichamps limited edition (beide 4444exemplaren):
http://img117.imageshack.us/my.php?image=002az2.jpg
http://img117.imageshack.us/my.php?image=004yk1.jpg
Gewone Minichamps:
http://img117.imageshack.us/img117/4415/009pa8.jpg
'Gekleurde' Minichamps:
http://img381.imageshack.us/img381/9216/012ck7.jpg
Teamtrucks:
http://img171.imageshack.us/img171/1462/005un9.jpg
Varia (F1, Michael Schumacher Collection):
http://img171.imageshack.us/img171/4554/006mp8.jpg

Firedwarf

Legacy Member
Denk dat je afhankelijk van het model toch altijd tussen de 20 a 80 euro kan rekenen misschien hier en daar zelfs eentje van 120 of duurder. Ma naar wat ik zie is het meerendeel serieproductie geweest dus niet een limitid edition reeks. Die brengen meer op

De teamstrucks bv zijn ook nie echt grof wild en daarvoor moet je al echt bij een verzamelaar zijn die net dat ene exemplaartje nodig heeft...

Hoop u hiermee geholpen te hebben

greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan