Archief - Mijn DVD's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alexat

Legacy Member
Hallo,

ik heb hier een paar DVD's en die kijk ik eigelijk alleen als ik ziek ben, en dat ben ik bijna nooit :p
Dus ik kom eens vragen hoeveel het samen waard is om te zien of het genoeg is om te verkopen.

1. The Patriot
2. Jackass the Movie : Special Collectors Edition
3. Showtime
4. Lords of Dogtown
5. A Knight's Tale
6. Roadtrip
7. South Park : Bigger, Longer & Uncut
8. Mr & Mrs Smith
9. 2 Disc Set : Matrix Revolutions
10. Orginial Classic : Gone in 60 Seconds
11. Blue Crush
12. ESPN's ULTIMATE the Movie
13. 2 - Disc Special Edition Pirates of the Caribbean Dead Man's Chest
14. 2 - Disc Special Edition Harry Potter en de Gevangene van Azakaban
15. Troy
16. xXx (Triple x)
17. Two Disc Special Edition The Lord of the Ring : The Return of the King
18. Antitrust
19. 2 - Disc Speciale uitvoering Pirates of the Caribbean : The curse of the black Pearl
20. Special Extended DVD Edition The Lord of The Rings : The Two Towers
21. Ocean's Eleven

Alle DVD's zijn hier aangekocht en overal kan je nederlandse ondertitels kiezen. Alles in topconditie.
Graag alleen een totaalprijs gehad, wil het in een lot verkopen.

Mvg

AntiClock

Legacy Member
mja kijken of "genoeg is" om te verkopen + als lot verkopen da gaat niet samen hé.
Je gaat meer geld krijgen als je alles apart verkoopt, niemand wil zo'n lot kopen of het moet echt een koopje zijn.

als lot : 25 tot 45 euro ... alles apart : 65 tot 100 euro.

pirates 2 wil ik overnemen van je voor 7 incl.

Alexat

Legacy Member
2 Disc Set : Matrix Revolutions
Jackass the Movie : Special Collectors Edition
2 - Disc Special Edition Pirates of the Caribbean Dead Man's Chest
2 - Disc Speciale uitvoering Pirates of the Caribbean : The curse of the black Pearl
2 - Disc Special Edition Harry Potter en de Gevangene van Azakaban
Special Extended DVD Edition The Lord of The Rings : The Two Towers
Two Disc Special Edition The Lord of the Ring : The Return of the King

Zou dit lot wel makkelijk de deur uit gaan ? Want ik wil echt niet iedere dag naar de post lopen om een DVD te posten, ben ik veel te lui voor
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan