Archief - Mega Drive Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Aangezien ik nog niet echt thuis ben in de 16-bit sector van Sega, zou ik hier eens een schatting van willen:

Er zitten redelijk wat sport games tussen en die mag je gewoon overslaan, maar er zitten er denk ik een paar tussen die iets beter/meer waard zijn dan de middenmoot.

Aladdin CB
Aladdin CB
Andre Agassi Tennis CIB
Arch Rivals Arcade Game CIB
Ariel the Little Mermaid CB
Burning Force CIB
Captain America and the Avengers CIB
Castle of Illusion CIB
Champions World Class Soccer CIB
Desert Strike Classic CIB
EA Hockey CIB
EA Hockey CB
FIFA 97 CIB
FIFA International Soccer CB
FIFA International Soccer CIB
FIFA International Soccer CIB
FIFA International Soccer C
FIFA Soccer 95 C
FIFA Soccer 95 CIB
FIFA Soccer 96 CIB
FIFA Soccer 96 CIB
Ghostbusters C
Grand Slam CIB
International Superstar Socker CB
Jungle Book CB
Kawasaki Superbikes CIB
LHX Attack Chopper CIB
Lotus II RECS CIB
Mega Games I CB
Mega Games I CB
Michael Jackson's Moonwalker CIB
Micro Machines CIB
NHL 95 CIB
Pac Panic CIB
Paper Boy CIB
Paper Boy CIB
Power Drive CB
Quackshot CB
Road Rash Classic CIB
Sonic CIB
Sonic 2 CB
Sonic 3 CB
Speedball 2 CB
Spiderman Xmen IB
Striker CIB
Super Thunder Blade C
Taz Mania CIB
The Lion King CIB
Tiny Toon Adventures CIB
Ultimate Soccer CIB
Virtua Racing CIB
Virtua Racing CB
Winter Olympics CIB
World Cup Italy '90 CIB
World of Illusion CB
WorldCup USA 94 CIB


Repjes voor interessante replies!

vidiot

Legacy Member
Echte uitschieters zitten er niet tussen. Pac Panic, Burning Force, Ghostbusters en Power Drive kom je hier in Vlaanderen wat moeilijker tegen. Mega Games met AL de handleidingen ook minder. De rest zijn wel allemaal mooie titels, weinig crap, veelal common maar zeker goede spellen. Speedball 2, Castle Of Illusion, Lotus ...

Voor de echte puristen, je hebt # Alladin covers, met zilveren zwaard, met gouden zwaard, en een verschil in de aflijning onderaan de cover.
http://pwned.com/gamecovers/segagenesis/d84c46d5da761fbed1a4477540ce1bc5-Aladdin.jpg . Dit is de common versie, er is ook een versie waar de zwarte blok onderaan een smalle balk is.

Oh ja, een schatting...alles in 1 lot...volgens mij...100-120€.

Private Joker

Legacy Member
Super, bedankt alvast!

Die pic werkt niet, ben niet geregistreerd op de website.
Aladdin is alvast twee keer hetzelfde met een gouden vest en zilveren lemmet dus waarschijnlijk de "normale" versie.

Wat bedoel je met AL de handleidingen? Zijn er meerdere per game?

sike2

Legacy Member
Ghostbusters CIB verkocht aan een NL voor 35exc vorige week... dit is de uitschieter was ie compleet dus ;)

Private Joker

Legacy Member
sike2 zei:
Ghostbusters CIB verkocht aan een NL voor 35exc vorige week... dit is de uitschieter was ie compleet dus ;)

Die zat in het doosje van Spiderman - X-men en dus beide niet compleet :(

Komen misschien te koop, maar eerst eens een paar zelf onder handen nemen :)
Manuals meestal in zeer goede tot mint staat en meeste doosjes nog perfect met lipje eraan dus dat is toch al iets :p

Misschien eraan denken om 16-bit ook te beginnen bijhouden :)

Raak je die sport games überhaupt nog kwijt aan bijvoorbeeld 1excl?

sike2

Legacy Member
Private Joker zei:
Die zat in het doosje van Spiderman - X-men en dus beide niet compleet :(

Komen misschien te koop, maar eerst eens een paar zelf onder handen nemen :)
Manuals meestal in zeer goede tot mint staat en meeste doosjes nog perfect met lipje eraan dus dat is toch al iets :p

Misschien eraan denken om 16-bit ook te beginnen bijhouden :)

Raak je die sport games überhaupt nog kwijt aan bijvoorbeeld 1excl?

aan verzamelaars wel ja :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan