Archief - meerdere gameboys en games + carycase

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Hey,

zouden jullie deze kunnen schatten?
eventueel als pakket en apart.

Dus het gaat over:

Nintendo Gameboy: verkleurd, voorschermpje zit los en er zit een dode kolom aan de rechter kant van het scherm. eventueel goed voor onderdelen.

Nintendo Gameboy: niet verkleurd, goede staat

Nintendo Gameboy Pocket: kleur groen, in goede staat enkel de sticker met technische gegevens is eraf.

Nintendo Gameboy Color: kleur blauw, in goede staat hier hangt er enkel een digimon sticker op de achterzijde van de handheld over de sticker met de technische gegevens.

Nintendo Gameboy Advance: kleur zilver, in goede staat, enkel de sticker met technische gegevens is er terug af.

Nintendo Carycase in plastiek, in de vorm van een oude Gameboy:
in goede staat enkel een hoekje van het de sticker die het scherm voorstelt en licht verweer van de kleur op de knoppen.

Games: (allemaal cart only)

Bugs Bunny
Mr.Nutz: label is wat afgegaan bovenaan
Tom & Jerry
Taz Mania
Pokémon Bleu: Franse versie en het label is ook licht afgegaan
Pokémon Rouge: Franse versie, label licht afgegaan en enkel tipp-ex plekken op de cart, maar werkt perfect
Robocop
Motocross Maniacs
Choplifter II
Nintendo World Cup
Skate or Die: Bad 'n Rad
Game and Watch Gallery
Double Dragon II
Killer Instinct
Mortal Kombat II
Robin Hood Prince of Thieves: label laat los aan de onderkant

6 Gameboy Cart Protectors

Alvast Bedankt!

Mvg,
K0RNMA5T3S

Bamboebahr

Legacy Member
ik neem aan dat die GB's zonder box/manual zijn?

de gewone gameboys gaan voor een euro of 5-7, de colors en pockets maximum 10.

GB carts zijn meer waard als ge ze verkoopt voor plastiek bijna ^^;
2€ ofzo per spel, die die beschadigd zijn nog minder.

Ze gooien u echt dood met gameboys tegenwoordig :x

Claudio VO

Legacy Member
games : 2€ max / stuk .
Gb 5 tot 10 € ( te zien in welke staat )
pocket - color : 10€
gba : 10 - 15 €
koffer : pff 5euro ofzo . > beter in pakket verkopen met GB erin + 6 spelletjes.

Bamboebahr

Legacy Member
agreed@ dat laatste, volle koffers zijn leuker om te kopen ;)

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Okay bedankt,

deze zullen in de b&s sectie komen
k'zal eerst eens enkele foto's uploaden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan