c1pher
Legacy Member
Iemand enig idee hoeveel ik nog voor een mame kast zou kunnen vragen? Is een soort hobby van me om deze te bouwen, en er beginnen er wat veel in mijn living te staan, dus zou één van weg moeten (kzou graag een met een xbox willen inbouwen, maar momenteel dus geen plaats meer) Er zit een s775 pc ingebouwd (zwaar genoeg om bijna alle spellen te draaien, enkel de laatste nieuwe niet) (zonder pc kast enzo), mame software staat erop met mamewah front end, volledig geconfigureerd (front end op windows xp, licentie hangt erin), scherm ingebouwd, nieuwe originele arcade controlbuttons en joysticks, je mag er de roms opzetten waarvan je een printplaat hebt, deze kan je gratis downloaden dan... Je krijgt er ook de ipac software bij, hierdoor kan je een pc game installeren en het met de arcade controls spelen (na configuratie). Is een originele 70's arcade kast. Foto's staan op http://www.oldschool-arcade.com en dan doorklikken naar projects en field goal. Er zit voor 650euro materiaal in , maar ik weet niet of dit haalbaar is om het er terug uit te halen? Iemand een idee
?
?