batterij is nog 97 % gezond vertelt iStat Pro mij (ze gaat nog steeds zo'n 3 uur mee, maarja hangt ervan af wat je doet).
Ik ben nu aant surfen en mn scherm staat op hoogste verlichting, en ik heb nog 2:50u te gaan zegt mn macbook me.
Garantie heb je nog tot April (heb hem vorig jaar in April gekocht).
Maar ik dacht dat je bij Switch 2 jaar garantie kreeg? Indien dat het geval is, heb je nog een jaar en een kwart garantie.
Ook: amper krassen, enkel een paar lichte krasjes op de onderkant.
Voor de rest altijd mooi in een hoesje gezeten en met zorg behandeld geweest
