Gekocht in mei 2010. Alles nog in perfecte staat, werkt nog steeds perfect en er is nog geen krasje te bespeuren. 2,4 GHz Intel Core 2 duo processor, 4 Gigabyte Ram geheugen, 250 Gb HDD, Snow Leopard
Hoeveel zou ik hiervoor nog krijgen? Rond de 600 euro?