MaxPerfect
Legacy Member
Het iedereen,
Ik ga waarschijnlijk mij witte MacBook van 2010 verkopen. Dit is het laatste model dat is uitgebracht van de gewone MacBook serie.
Processort: 2,4 GHz Intel Core 2 Duo
Geheugen: 2 GB 1067 MHz DDR3
Harde Schijf: 250gb
Het heeft de normale gebruiksporen. (Iedereen die zo'n witte heeft, weet dat daar enorm gemakkelijk krassen enzo opkomen). Op de oplader staan ook best veel krassen, maar dat is ook niet vermijdelijk.
Voor de rest heb ik zo een windows ding aangekocht waar word, excel en powerpoint op stonden. Ook heb ik er Thunderbolt op gezet en iLife 11.
Dat is alles wat ik kan zeggen... Ohja, aankoopbewijs is er natuurlijk ook bij.
Wie kan mij helpen?
Ik ga waarschijnlijk mij witte MacBook van 2010 verkopen. Dit is het laatste model dat is uitgebracht van de gewone MacBook serie.
Processort: 2,4 GHz Intel Core 2 Duo
Geheugen: 2 GB 1067 MHz DDR3
Harde Schijf: 250gb
Het heeft de normale gebruiksporen. (Iedereen die zo'n witte heeft, weet dat daar enorm gemakkelijk krassen enzo opkomen). Op de oplader staan ook best veel krassen, maar dat is ook niet vermijdelijk.
Voor de rest heb ik zo een windows ding aangekocht waar word, excel en powerpoint op stonden. Ook heb ik er Thunderbolt op gezet en iLife 11.
Dat is alles wat ik kan zeggen... Ohja, aankoopbewijs is er natuurlijk ook bij.
Wie kan mij helpen?
. Denk dat de gewone macbooks daar rond de 400-500 euro worden geschat...