Archief - m1710

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DarkArrow_

Legacy Member
Ik ben aan het overwegen deze laptop te verkopen voor een iets portabeler model. De specs:

- Intel core duo t2500 2ghz processor
- 2gb ram (zelf aangekocht bij tones, weet niet of dit iets uitmaakt)
- 7900gs go
- 80gb hd 5400rpm

Toegegeven, er zijn 2 mankementen aan:

1 led licht bij de fans weigert blauw te schijnen, andere kleuren werken wel (dit is wel onder garantie)

De power adapter is licht beschadigd aan de kabel, maar functioneert perfect (wellicht ook garantie)

Ik heb onlangs de garantie verlengd: next business day on site tot 22 juni 2010. De laptop zelfs is aangekocht op 22 juni 2006.

Voor meer informatie: de tag is 2c7hb2j, normaal kun je bij dell dan alle specs zien ed

Hoeveel zou dit eventueel opbrengen? :)

Bij voorbaat dank!

brechtvm

Legacy Member
1 Xps Entry N06xp5
1 Xps M1710 Duo Processor T2500 (2.0 Ghz,
1 17" Ultrasharp Wide Screen Wuxga (1920 X
1 European - Power Cord
1 English - System Documentation
1 Resource Cd - Contains Diagnostics And D
1 Ms Logo Label For Win Xp
1 1024mb 667mhz Ddr2 Sdram (2x512)
1 80gb (5, 400 Rpm) Hard Drive
1 Fixed Internal 8x Dvd+/-rw Drive
1 Cineplayer Software Dvd Player Incl Deco
1 Roxio Mydvd Basic (with Media)
1 130w Ac Adapter
1 Primary 80 Watt/hour, 9 Cell Battery (op
1 No Carrycase
1 Xps 256mb Nvidia Geforce Go 7900 Gs
1 Belgian - Modem Cable And Adapter
1 Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/
1 Belgian - (azerty) - Single Pointing Int
1 M1710 Software Drivers
1 English - Microsoft Xp Home Sp2 Includin
1 English - Microsoft Works 8.0
1 English - Adobe Reader 7.0.8
1 English - Paint Shop Pro Try And Buy 8.0
1 English - Corel Photo Album6 Trial Editi
1 No Dell Support Software
1 Mcafee Security Centre V7.0 90 Day Trial
1 1 Year Next Business Day On-site Service
1 1y Nbd (next Business Day) On-site
1 No Warranty Upgrade
1 Promo - Exploring The Internet E-learnin
1 Kensington Pilot Mouse Mini Retractable
1 Inspiron Bundle Mod
1 Dell Internet Order.
1 Recupel 1.65 ¿ Excl. Vat
1 Recupel
1 Road Freight Charge Per Unit 1-10 Unit

700€ ?

DarkArrow_

Legacy Member
Als ik vooraf de 2 mankementen laat herstellen, welke meerprijs zou dat opleveren? :)

brechtvm

Legacy Member
DarkArrow_ zei:
Als ik vooraf de 2 mankementen laat herstellen, welke meerprijs zou dat opleveren? :)

feit is dat het een core duo is en geen core 2 duo, wat dus een serieus nadeel is (hoewel deze niet zoveel verschil opleveren..)

indien je ze gratis kan laten herstellen zou ik dit uiteraard eerst laten herstellen..
een laptop die perfect in orde is is sowieso meer geld waard dan eentje waar schade aan is..

PineMangoes

Legacy Member
Denk dat 700 beetje te laag ligt tbh. Snelle cpu, één van de snelste laptopgraka's op de markt, 2 gig geheugen en dan nog es een vet 1920x1200 scherm ook.

Ik zou zeggen, tegenaan de 900-1000€ nog.

En core duo is echt niet veel slechter dan core 2 duo. 't Enige verschil is de 64-bit ondersteuning van core 2, en klok voor klok een vrij marginale snelheidswinst.

brechtvm

Legacy Member
PineMangoes zei:
Denk dat 700 beetje te laag ligt tbh. Snelle cpu, één van de snelste laptopgraka's op de markt, 2 gig geheugen en dan nog es een vet 1920x1200 scherm ook.

Ik zou zeggen, tegenaan de 900-1000€ nog.

En core duo is echt niet veel slechter dan core 2 duo. 't Enige verschil is de 64-bit ondersteuning van core 2, en klok voor klok een vrij marginale snelheidswinst.

... en de cache ;)
maar voor de rest geef ik u idd gelijk : verschil in performance is klein.

Ivm die prijs : 1000€ lijkt me veel voor dit toestel, maar soit...

(ga mijn toestel ook eens laten schatten ze :D)

Gizmo_1987

Legacy Member
Das toch imo wel héél weinig voor een toestel die 1900€ heeft gekost exact één jaar geleden... :sop:

DarkArrow_

Legacy Member
Bedankt voor het advies, guys!

Zolang ik met minder dan 100 euro opleg een goeie compal fl90 kan kopen ben ik gelukkig ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan