goh, dat ram zou ik persoonlijk wat bijhouden en af en toe hier eens aan bieden. Tegenwoordig zijn er wel nog wat mensen op zoek naar wat oud ram om hun voorhistorische pc nog een boostje te geven
dan kan je wel tot 5€ per latje vangen. Wel geduld hebben, je moet er het publiek voor vinden natuurlijk
7300gs is inderdaad bijna niets meer waard zoals Pedroo aangeeft, zelfs een standaard IGP is sneller