Vochtig
Legacy Member
Jow , ik heb deze hier nog staan , deze is 1 maal gebruikt om te testen , sindsdien zit deze in de doos
Ik heb daar paarm aandjes geleden 270 € voor betaald dus hoeveel zou ik hier nog maxvoor kunnen krijgen ?
Er is dus NERGENS een schart op , alles werkt prima + factuur
Mvg
Ik heb daar paarm aandjes geleden 270 € voor betaald dus hoeveel zou ik hier nog maxvoor kunnen krijgen ?Er is dus NERGENS een schart op , alles werkt prima + factuur
Mvg