3razor
Legacy Member
Jo
Wat is deze muis nog waard ?
Logitech MX610
het is wel een RECHTSHANDIGE en GEEN LINKSHANDIGE, de link vond ik niet meteen
Graag even een snelle schatting, ik hoop toch nog een 40-tal eurots te krijgen
Btw, ze is slechts 9 à 10 mdn oud
Wat is deze muis nog waard ?
Logitech MX610
het is wel een RECHTSHANDIGE en GEEN LINKSHANDIGE, de link vond ik niet meteen

Graag even een snelle schatting, ik hoop toch nog een 40-tal eurots te krijgen

Btw, ze is slechts 9 à 10 mdn oud
