Iphigeneia
Legacy Member
Beste,
Wil graag een 24" monitor kopen. En vroeg me af of het nut had deze te koop te zetten.
Echter heeft hij een dode pixel (of subpixel), niet storend maar het zal wel wat met de prijs doen daarom dat ik eerst wil kijken of het wel de moeite is om hem te verkopen.
Sorry voor de kwaliteit van de foto's heb geen macro functie op mijn toestel.
(close up)
(locatie van pixel op het vlak)
(flits)
Graag een schatting, alvast bedankt.
Wil graag een 24" monitor kopen. En vroeg me af of het nut had deze te koop te zetten.
Echter heeft hij een dode pixel (of subpixel), niet storend maar het zal wel wat met de prijs doen daarom dat ik eerst wil kijken of het wel de moeite is om hem te verkopen.
Sorry voor de kwaliteit van de foto's heb geen macro functie op mijn toestel.
Graag een schatting, alvast bedankt.