pieterjanvh
Legacy Member
Beste forumleden,
Ik heb dit weekend een 2dehands server gekocht waarbij deze licentiesticker nog was meegeleverd, maar ik heb via MSDNA licenties van mijn school.
Ik kan er dus niks mee doen...
Het gaat dus om een Windows 2003 R2 SP2 Standard Server ENGL licentie, voor 5 Clients.
Enig idee of dat dit nog iets waard is?
Misschien nog belangrijker dan de prijs, staat er een limiet op het aantal keer dat je deze kunt gebruiken?
Want ik weet niet in hoeverre de vorige gebruiker deze gebruikt heeft en ik zou de eventuele koper natuurlijk niet in't zak willen zetten
Kan je dit ergens zien?
Alvast bedankt voor jullie meningen!
Ik heb dit weekend een 2dehands server gekocht waarbij deze licentiesticker nog was meegeleverd, maar ik heb via MSDNA licenties van mijn school.
Ik kan er dus niks mee doen...
Het gaat dus om een Windows 2003 R2 SP2 Standard Server ENGL licentie, voor 5 Clients.
Enig idee of dat dit nog iets waard is?
Misschien nog belangrijker dan de prijs, staat er een limiet op het aantal keer dat je deze kunt gebruiken?
Want ik weet niet in hoeverre de vorige gebruiker deze gebruikt heeft en ik zou de eventuele koper natuurlijk niet in't zak willen zetten

Kan je dit ergens zien?
Alvast bedankt voor jullie meningen!