Archief - Les Paul Traditional Ebony Gibson

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R41D3N

Legacy Member
hey iedereen,

het gaat om deze gitaar.

Ik heb men serienummer opgezocht en dit is de info:

Guitar Info
Your guitar was made at the
Nashville Plant, TN, USA
April 6th, 2009
Production Number: 213

Volgens de site van gibson kost deze nu nieuw $3,279, ikzelf heb in 2009 hiervoor €2026 betaald.


Wat zijn deze nu echt nog waard ? Want ik heb gehoord dat de fabriek van Gibson geen gitaren meer mag maken, wat volgens mij de prijs van zo een gitaar zal doen stijgen niet ? Zou het dan mss niet beter zijn om deze nog te houden ? :p

De gitaar is zo goed als onbespeeld + geen krasje te bespeuren want ik kan geen noot spelen :p
Ik heb deze gekocht in de veronderstelling er ooit eens aan te beginnen maar het komt er niet van :p Mss wel beetje overkill van mij voor eerste gitaar :D

mvg

Ken

Syfi

Legacy Member
R41D3N zei:
hey iedereen,

het gaat om deze gitaar.

Ik heb men serienummer opgezocht en dit is de info:

Guitar Info
Your guitar was made at the
Nashville Plant, TN, USA
April 6th, 2009
Production Number: 213

Volgens de site van gibson kost deze nu nieuw $3,279, ikzelf heb in 2009 hiervoor €2026 betaald.


Wat zijn deze nu echt nog waard ? Want ik heb gehoord dat de fabriek van Gibson geen gitaren meer mag maken, wat volgens mij de prijs van zo een gitaar zal doen stijgen niet ? Zou het dan mss niet beter zijn om deze nog te houden ? :p

De gitaar is zo goed als onbespeeld + geen krasje te bespeuren want ik kan geen noot spelen :p
Ik heb deze gekocht in de veronderstelling er ooit eens aan te beginnen maar het komt er niet van :p Mss wel beetje overkill van mij voor eerste gitaar :D

mvg

Ken

Misschien hem speelklaar maken en er toch een schone 1750 voor vragen ;)

Tonerider

Legacy Member
R41D3N zei:
Wat zijn deze nu echt nog waard ? Want ik heb gehoord dat de fabriek van Gibson geen gitaren meer mag maken, wat volgens mij de prijs van zo een gitaar zal doen stijgen niet ? Zou het dan mss niet beter zijn om deze nog te houden ? :p
tja, je hoort zo veel. Ik heb horen zeggen dat de maanlanding opgezet spel is...
Alhoewel dat het een dure gitaar is, is het geen zeldzaamheid dus verwacht maar niet dat de prijs gaat stijgen.
Het zijn enkel de zeldzame gitaren en gitaren die ooit bespeeld zijn door een bekendheid (dus ook zeldzaam) die stijgen in prijs.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan