Teknyske
Legacy Member
Wat zou het volgende nog waard zijn ?
Volledige Laptop-set HP Omnibook 6100
CPU: P3-Mobile 1000 MHz
RAM: 512 MB
HD: 40 GB, 100% foutenvrij
CD: COMBO-drive (CD+DVD-lezer / CD-schrijver)
VIDEO-kaart: ATI met 16 MB eigen VRAM (geen shared memory !)
TFT: 14", resolutie 1024*768
KEYBOARD: AZERTY
Aansluitingen:
ethernet(netwerk) - Audio in/uit - PS2 - USB - VGA - SVIDEO-out - parallel - serial - modem - 2x PCMCIA slot(voor laptop-uitbreidingskaartjes) - docking station
Bijkomende accessoires:
- Floppy-drive (zowel intern (drivebay) als extern (met kabel) te gebruiken)
- Docking station
- Bijbehorende power supplies (2X).
Extra info:
- Batterij-autonomie is nog zeker 2,5 u !
- Deze laptop draait moeiteloos Windows XP en Office 2003.
License voor Windows XP Pro + Windows 2K Pro zit erbij.
Laptop is gebruiksklaar !
- Het gaat om een zeer degelijke business-laptop met nagenoeg geen gebruikssporen.
- WLAN is niet ingebouwd, maar kan wel probleemloos via mini-PCI, PCMCIA-kaartje of USB-stickje toegevoegd worden. WLAN-stickje heb ik eventueel nog wel liggen.
Volledige Laptop-set HP Omnibook 6100
CPU: P3-Mobile 1000 MHz
RAM: 512 MB
HD: 40 GB, 100% foutenvrij
CD: COMBO-drive (CD+DVD-lezer / CD-schrijver)
VIDEO-kaart: ATI met 16 MB eigen VRAM (geen shared memory !)
TFT: 14", resolutie 1024*768
KEYBOARD: AZERTY
Aansluitingen:
ethernet(netwerk) - Audio in/uit - PS2 - USB - VGA - SVIDEO-out - parallel - serial - modem - 2x PCMCIA slot(voor laptop-uitbreidingskaartjes) - docking station
Bijkomende accessoires:
- Floppy-drive (zowel intern (drivebay) als extern (met kabel) te gebruiken)
- Docking station
- Bijbehorende power supplies (2X).
Extra info:
- Batterij-autonomie is nog zeker 2,5 u !
- Deze laptop draait moeiteloos Windows XP en Office 2003.
License voor Windows XP Pro + Windows 2K Pro zit erbij.
Laptop is gebruiksklaar !
- Het gaat om een zeer degelijke business-laptop met nagenoeg geen gebruikssporen.
- WLAN is niet ingebouwd, maar kan wel probleemloos via mini-PCI, PCMCIA-kaartje of USB-stickje toegevoegd worden. WLAN-stickje heb ik eventueel nog wel liggen.