[HBV]-=Tornado=-
Legacy Member
Hallo,
Laptop werd aangekocht op 2 jan 2007
Is in goede staat (enkele krasjes vooraan en bij deze computer kan je de schijven niet openen door te dubbelklikken (enkel rechtermuisknop verkennen)
Nieuwe windows lost het probleem ook niet.
http://www.vergelijk.be/s/notebook/packard_bell_x_Easynote_MZ35-200.html
thx
Laptop werd aangekocht op 2 jan 2007
Is in goede staat (enkele krasjes vooraan en bij deze computer kan je de schijven niet openen door te dubbelklikken (enkel rechtermuisknop verkennen)
Nieuwe windows lost het probleem ook niet.
http://www.vergelijk.be/s/notebook/packard_bell_x_Easynote_MZ35-200.html
thx