j1991
Legacy Member
Hallo allemaal,
Ik zou graag mijn laptop verkopen, maar weet niet echt wat vragen.
Het is een MSI VR630, aangekocht 8/9/2009 bij tones.
16" 16:9 widescreen scherm, 1366x768
Processor: AMD Athlon X2 Dual-Core QL-62
Ram: 4 GB
Videokaart: NVIDIA Geforce 9100M G
HD: 320 GB
Windows vista home premium. Staat nu windows 7 64 bit op om de werking te kunnen tonen. Werkt hier dus ook perfect op.
Is net binnen geweest in garantie wegens warmte problemen. Dit is nu opgelost en heeft dus nog garantie tot 8/9/2011.
Bedankt
Ik zou graag mijn laptop verkopen, maar weet niet echt wat vragen.
Het is een MSI VR630, aangekocht 8/9/2009 bij tones.
16" 16:9 widescreen scherm, 1366x768
Processor: AMD Athlon X2 Dual-Core QL-62
Ram: 4 GB
Videokaart: NVIDIA Geforce 9100M G
HD: 320 GB
Windows vista home premium. Staat nu windows 7 64 bit op om de werking te kunnen tonen. Werkt hier dus ook perfect op.
Is net binnen geweest in garantie wegens warmte problemen. Dit is nu opgelost en heeft dus nog garantie tot 8/9/2011.
Bedankt