Bamboebahr
Legacy Member
Hallo
Ik heb vorig jaar een redelijk krachtige laptop moeten aanschaffen voor school, maar omdat ik veranderd ben van richting heb ik deze niet echt meer nodig en had ik liever een compactere netbook of dergelijke gekocht. Nu had ik graag geweten wat deze laptop nog waard is.
Even ter info: de shell van de laptop is gemaakt uit aluminium, maar door een valpartij is hier een "bluts" in gekomen. Er is voor de rest niets mis met de laptop en ik kan het laten repareren, maar ik vroeg mij af of dit echt veel aan de prijs zou schelen?
Specs van de laptop:
HP Pavilion dv7 series
64-bit Windows 7 Home Premium key aan de onderzijde vd laptop
Processor: Intel Core i7 Q720 @ 1.60Ghz
RAM geheugen: 8 Gb
GraKa: ATI mobility Radeon HD 5650 (1ghz)
IDT High definition Speaker (beats audio)
Integrated webcam + numeric pad
17" crystal display monitor
Ik had hier graag nog een prijs voor gehad voor en na eventuele herstellingen aan de case
Foto's schade:
edit: ik heb nog alle bewijzen en hij is ook nog in garantie, aangekocht bij de Makro.
Alvast bedankt
Ik heb vorig jaar een redelijk krachtige laptop moeten aanschaffen voor school, maar omdat ik veranderd ben van richting heb ik deze niet echt meer nodig en had ik liever een compactere netbook of dergelijke gekocht. Nu had ik graag geweten wat deze laptop nog waard is.
Even ter info: de shell van de laptop is gemaakt uit aluminium, maar door een valpartij is hier een "bluts" in gekomen. Er is voor de rest niets mis met de laptop en ik kan het laten repareren, maar ik vroeg mij af of dit echt veel aan de prijs zou schelen?
Specs van de laptop:
HP Pavilion dv7 series
64-bit Windows 7 Home Premium key aan de onderzijde vd laptop
Processor: Intel Core i7 Q720 @ 1.60Ghz
RAM geheugen: 8 Gb
GraKa: ATI mobility Radeon HD 5650 (1ghz)
IDT High definition Speaker (beats audio)
Integrated webcam + numeric pad
17" crystal display monitor
Ik had hier graag nog een prijs voor gehad voor en na eventuele herstellingen aan de case

Foto's schade:
edit: ik heb nog alle bewijzen en hij is ook nog in garantie, aangekocht bij de Makro.
Alvast bedankt

