-_Stijntje_-
Legacy Member
Ja, het gaat dus over het model ze4455EA van hp.
http://search.hp.com/gwbedut/query.html?cc=be&lang=nl&qt=ze4455EA&la=nl
Dit is de link naar de hp site.
Dit zijn de specs:
mobile AMD athlon xp2500+(=1,8ghz)
60GB harde schijf van IBM
512+256 ramgeheugen
128mb shared ati grafische kaart, dus eigelijk 640mb ram als ge de grafische kaart op 128mb instelt
Ik heb er ook een andere wifikaart ingestoken, een intel PRO/wireless 2200BG netwerk connection, dus 54Mbps ipv 11Mbps
Zit een dvd-rom in met CD-RW
Diskettestation zit er ook in, 2usb-poorten, maar 1 werkt er niet goed meer van...
Zit een legale licentie voor windows XP home bij.
Heb er alle cd's nog van, maar geen dozen.
Batterij gaat ongeveer 1uur en 20 minuten mee bij normale belasting(Msn en internet)
Verder geen mankementen.
Ook maar weinig bruikerssporen.
Dus wat zou ik hier nog voor kunnen vragen?
http://search.hp.com/gwbedut/query.html?cc=be&lang=nl&qt=ze4455EA&la=nl
Dit is de link naar de hp site.
Dit zijn de specs:
mobile AMD athlon xp2500+(=1,8ghz)
60GB harde schijf van IBM
512+256 ramgeheugen
128mb shared ati grafische kaart, dus eigelijk 640mb ram als ge de grafische kaart op 128mb instelt
Ik heb er ook een andere wifikaart ingestoken, een intel PRO/wireless 2200BG netwerk connection, dus 54Mbps ipv 11Mbps
Zit een dvd-rom in met CD-RW
Diskettestation zit er ook in, 2usb-poorten, maar 1 werkt er niet goed meer van...
Zit een legale licentie voor windows XP home bij.
Heb er alle cd's nog van, maar geen dozen.
Batterij gaat ongeveer 1uur en 20 minuten mee bij normale belasting(Msn en internet)
Verder geen mankementen.
Ook maar weinig bruikerssporen.
Dus wat zou ik hier nog voor kunnen vragen?
