Archief - [LAPTOP] HP 8510p Business

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cerv.Be

Legacy Member
Intel® Centrino® met vPro™ technologie
• 2,40 GHz , 4 MB L2 cache, 800-MHz front-side bus
• Intel® wireless LAN 802.11a/b/g, Bluetooth2.0+

Chipset: Mobile™ Intel® PM965
Geheugen: 2GB DDR2 - Dual Channel (uitbreidbaar tot 4GB)
Drive: DVD dual layer writer
NIC: Intel Gigabit netwerkinterface (10/100/1000 NIC)
Scherm: TFT - 15.4"

Harde schijf: 120GB
Snelheid: 7200rpm

Grafisch: ATI Mobility Radeon X2600
Geheugen: 256 MB video geheugen (512 MB HyperMemory)
Resolutie: 1680 x 1050 WSXGA+

Audio:High-definition audio, stereoluidsprekers, stereo hoofdtelefoon/lijnuitgang, stereo microfooningang, geïntegreerde microfoon

Poorten: 4 USB 2.0 poorten, VGA, HDMI, stereo microfooningang, stereo hoofdtelefoon/lijnuitgang, Firewire (1394a), voedingsconnector, RJ-11, RJ-45

Uitbreidingslots: Vrije slots voor extra apparaten: 1 type I/II PC Card-slot ondersteunt 32-bits CardBus en 16-bits kaarten, 1 Secure Digital slot

Extra: Vingerafdruksensor, bluetooth 2.0

Licentie: Vista Home Basic

Batterij: 8 cell
Extra-Batterij: 12 cell (!!)

Aangekocht in september 2007, via www.signpost.be (bedrijf waar we via de school kunnen van kopen)

Yank

Legacy Member
toch wel een pakje meer hoor. die X2600 is nog altijd zo snel als een 8600M GS, dan nog een snelle CPU, hoge resolutie, snelle schijf (wel maar 120gb) en 2 goeie batterijen.
en als je hem bij signspost gekocht hebt, is er in totaal 3 jaar garantie, dus heb je er nog meer dan 2 jaar van over.

800-900 lijkt me toch een minimum, nieuw ga je dat toch niet vinden onder de 1300.

Cerv.Be

Legacy Member
Yankee zei:
toch wel een pakje meer hoor. die X2600 is nog altijd zo snel als een 8600M GS, dan nog een snelle CPU, hoge resolutie, snelle schijf (wel maar 120gb) en 2 goeie batterijen.
en als je hem bij signspost gekocht hebt, is er in totaal 3 jaar garantie, dus heb je er nog meer dan 2 jaar van over.

800-900 lijkt me toch een minimum, nieuw ga je dat toch niet vinden onder de 1300.

Lijkt al wat redelijker :)

500€ is écht wel heel weinig, als ge alleen al kijkt naar alle opties deze laptop heeft & de videokaart. Ook de 12 cell batterij is geen goedkoop stukje ;)


Linkje: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/be/n...001_HP Compaq 8510p notebook PC&lang=nl&cc=be

kibo

Legacy Member
Idd zeer snelle cpu en extra battery van 12 cell,

750/850€ meer zal echter niet lukken mijn gedacht.

Destiser

Legacy Member
wooffie zei:

Kun je nie mee, doe... ;)

Graka is wel overrated maar via signpost kostte die 1500? dus normaalprijs moe op zn minst 1750 zijn (alst geen 2000 was). Dus ik zou zeggen 1000 (is ook pas 1 jaar oud en nog 2 jaar garantie eh mannekes!)

Destiser

Legacy Member
Ik heb nog eens gekeken op de site, en deze laptop inc extra batterij en garantie kost inc BTW 2075€, dus ik denk dat 1000 wel een mooie prijs is, ik zou zeggen, begin met 1000 en zak dan wat af (indien nodig, maar toch nooit lager dan 750!)

Cerv.Be

Legacy Member
Bedankt iedereen, moest iemand serieuze interesse hebben, mag mij altijd pm contacteren ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan