Synbiote
Legacy Member
graag een prijsje voor deze laptop.. ongeveer 2 jaar oud.
intel pentium M 715 1,5 Ghz
512 Mb geheugen
Intel 915 Chipset
128 mb videogeheugen (ik vermoed shared)
60Gb hdd
Realtec ac97 geluid
wireless, modem, infra rood, kaartlezer, 4 usb's.
DVD RW station
Intensief gebruikt, maar goed onderhouden (dus met gebruikssporen zoals sleep op de lak aan de muisknoppen enzo). Batterij gaat nog een 2 a3 uur mee.. na ne keer goed doorladen en aflaten gaat da wsl wel wa meer zijn.
Zit een barst in de omkadering van het 15" scherm, (aan een schroef, ma is nog afgedekt en is de afgelope anderhalf jaar nie meer verder gescheurd. volgens de "winkel" was't door derop te springe en viel't dus nie in garantie.. ik vond't nen dikke seut die er nix van kende en als die gewoon al es naar acer zou bellen, stond er den dag erna ne nieuwe klaar..ma who am i to say eh (ex medewerker bussinesshelpdesk HP >_<)
owjah. alle cd's en boekskes en gurt(ja ook nog de telefoonstekker voor de modem) is nog aanewezig en word mee geleverd(nen engelsen, fransen of nederlandstaligen windows XP en ne norton trail)
alvasten mercikes
intel pentium M 715 1,5 Ghz
512 Mb geheugen
Intel 915 Chipset
128 mb videogeheugen (ik vermoed shared)
60Gb hdd
Realtec ac97 geluid
wireless, modem, infra rood, kaartlezer, 4 usb's.
DVD RW station
Intensief gebruikt, maar goed onderhouden (dus met gebruikssporen zoals sleep op de lak aan de muisknoppen enzo). Batterij gaat nog een 2 a3 uur mee.. na ne keer goed doorladen en aflaten gaat da wsl wel wa meer zijn.
Zit een barst in de omkadering van het 15" scherm, (aan een schroef, ma is nog afgedekt en is de afgelope anderhalf jaar nie meer verder gescheurd. volgens de "winkel" was't door derop te springe en viel't dus nie in garantie.. ik vond't nen dikke seut die er nix van kende en als die gewoon al es naar acer zou bellen, stond er den dag erna ne nieuwe klaar..ma who am i to say eh (ex medewerker bussinesshelpdesk HP >_<)
owjah. alle cd's en boekskes en gurt(ja ook nog de telefoonstekker voor de modem) is nog aanewezig en word mee geleverd(nen engelsen, fransen of nederlandstaligen windows XP en ne norton trail)
alvasten mercikes