K0RNMA5T3S
Legacy Member
Hey,
ik heb hier nog 2 kapotte consoles liggen
hoeveel zou ik hier nog kunne voor krijgen?
NES: 2 controllers en alle bekabeling aanwezig
heeft wel last van een kapotte 72-pin connector (k'heb die al eens opengesmeten, maar had geen connector bij de hand liggen en nadien iets te hard terug dichtgedraaid, waardoor de cassette lader niet meer ingedrukt blijft) bij reparatie zal dit probleem ook weg zijn.
Xbox 360: productiedatum maart 2006 dacht ik
is al reeds eind 2007 in reparatie geweest en begin 2009 heeft die terug de geest gegeven (terug RROD)
al dan niet de adapter en de bekabeling erbij , geen controller (die is zelf ook stuk)
wat zou ik hier nog kunnen voor krijgen,
of laat ik bijvoorbeeld beter de NES repareren en dan verkopen?
mvg,
Glenn
ik heb hier nog 2 kapotte consoles liggen
hoeveel zou ik hier nog kunne voor krijgen?
NES: 2 controllers en alle bekabeling aanwezig
heeft wel last van een kapotte 72-pin connector (k'heb die al eens opengesmeten, maar had geen connector bij de hand liggen en nadien iets te hard terug dichtgedraaid, waardoor de cassette lader niet meer ingedrukt blijft) bij reparatie zal dit probleem ook weg zijn.
Xbox 360: productiedatum maart 2006 dacht ik
is al reeds eind 2007 in reparatie geweest en begin 2009 heeft die terug de geest gegeven (terug RROD)
al dan niet de adapter en de bekabeling erbij , geen controller (die is zelf ook stuk)
wat zou ik hier nog kunnen voor krijgen,
of laat ik bijvoorbeeld beter de NES repareren en dan verkopen?
mvg,
Glenn