exCite
Legacy Member
Ik heb hier nen iPod 30Gb Video.
Hij is anderhalf jaar geleden aangekocht.
Er zijn op de achterkant wel wat krassen, maar da vond ik redelijk onvermijdelijk bij da toestel, het scherm is echter perfect in orde!
Weet er misschien iemand, als ik hem verkoop, wa ik ervan zou kunnen krijgen?
Hij is anderhalf jaar geleden aangekocht.
Er zijn op de achterkant wel wat krassen, maar da vond ik redelijk onvermijdelijk bij da toestel, het scherm is echter perfect in orde!
Weet er misschien iemand, als ik hem verkoop, wa ik ervan zou kunnen krijgen?

, ik twijfel eiglek al ofk em wel zou wegdoen