Ernell
Legacy Member
Heb nog een Ipod video 30GB liggen + originele verpakking, CD, kabels, originele oortjes. Deze heeft amper krassen, gebruikschade. Want heef sinds dag 1 in hieronder beschreven case gezeten en er nooit uitgekomen.
Heb hier ook nog een Ipod agent18 transparant case te bescherming bij (deze vertoont wel wat krasjes).
Nu met de Ipod zelf is er wel een probleempje. Als ik de Ipod oplaadt en hij opgeladen is blijft het tekentje "opgeladen" staan. Dus de batterij neemt niet af op het scherm. Muziek afsprelen etc is geen probleem batterij gaat nog redelijk lang mee. Maar als je hem bv zoals mij gebruikt smorgends naar het werk en hem wilt afzetten wanneer aangekomen en hem terug wilt gebruiken op het einde van de dag staat ie nog steeds aan met het icoontje "vol geladen". Dus batterij blijft verbruiken hij gaat dus niet uit en wanneer je hem dan opnieuw wilt gebruiken kan je niet lang meer muziek afspelen of het scherm "Please wait very low battery" komt op de Ipod. Als je hem aan éénmaal door laat afspelen kan ie wel vrij lang mee.. Weet zelf niet hoe dit op te lossen en zou me liefst een nieuw model kopen aangezien niet veel zin om oplossing te zoeken.
Iemand enig idee wat dit nog waard zou zijn?
Heb hier ook nog een Ipod agent18 transparant case te bescherming bij (deze vertoont wel wat krasjes).
Nu met de Ipod zelf is er wel een probleempje. Als ik de Ipod oplaadt en hij opgeladen is blijft het tekentje "opgeladen" staan. Dus de batterij neemt niet af op het scherm. Muziek afsprelen etc is geen probleem batterij gaat nog redelijk lang mee. Maar als je hem bv zoals mij gebruikt smorgends naar het werk en hem wilt afzetten wanneer aangekomen en hem terug wilt gebruiken op het einde van de dag staat ie nog steeds aan met het icoontje "vol geladen". Dus batterij blijft verbruiken hij gaat dus niet uit en wanneer je hem dan opnieuw wilt gebruiken kan je niet lang meer muziek afspelen of het scherm "Please wait very low battery" komt op de Ipod. Als je hem aan éénmaal door laat afspelen kan ie wel vrij lang mee.. Weet zelf niet hoe dit op te lossen en zou me liefst een nieuw model kopen aangezien niet veel zin om oplossing te zoeken.
Iemand enig idee wat dit nog waard zou zijn?