TIIMM
Legacy Member
Hey,
HOeveel kan ik voor dit krijgen:
iPod touch 8gig, sealed in doos...
Heb mijne touch moeten binnendragen voor garantie (tot 5jan 2009 nog) en zal waarschijnlijk een splinternieuwe terugkrijgen..
Maar ik zal mijne gsm verkopen + wss de ipod om voor een iPhone te gaan
Alvast bedankt!
HOeveel kan ik voor dit krijgen:
iPod touch 8gig, sealed in doos...
Heb mijne touch moeten binnendragen voor garantie (tot 5jan 2009 nog) en zal waarschijnlijk een splinternieuwe terugkrijgen..
Maar ik zal mijne gsm verkopen + wss de ipod om voor een iPhone te gaan

Alvast bedankt!