fiqm
Legacy Member
Hoeveel zou dit nog kunnen opleveren?
De achterzijde van de iPod Touch heeft veel van haar schoonheid verloren, maar dat ligt natuurlijk aan het materiaal dat ze daarvoor gebruiken. Als je een gloednieuwe koopt, zal de achterkant van je iPod na twee maanden ook al veel krassen vertonen.
Het scherm zelf is in perfecte staat en is zo goed als nieuw. Er is enkel een heel klein "krasje" aan de bovenkant, dat je eigenlijk enkel kan zien als de zon er op schijnt. En dan nog is het heel miniem. Als ik eventueel zou verkopen, zal je het waarschijnlijk niet eens zien op foto's.
Kan nog in het originele doosje geleverd worden met alle originele content, samen met een protective case twv 15 euro. Het is gewoon een harde case waarin je de iPod touch schuift, om de achterzijde te beschermen en eventueel schokken op te vangen. Als je hem niet gebruikt, schuif je de iPod er gewoon averechts in, zodat het scherm beschermd is.
Ook misschien vermelden dat het "enter" knopje onderaan soms eens een "dubbelklik" durft te registreren als één enkele klik. Op zich is dat echter geen probleem natuurlijk, want het gebeurt maar zelden, en als je een beetje bovenaan of onderaan op het knopje duwt ipv recht in het midden, gebeurt het zelfs nooit.
De achterzijde van de iPod Touch heeft veel van haar schoonheid verloren, maar dat ligt natuurlijk aan het materiaal dat ze daarvoor gebruiken. Als je een gloednieuwe koopt, zal de achterkant van je iPod na twee maanden ook al veel krassen vertonen.
Het scherm zelf is in perfecte staat en is zo goed als nieuw. Er is enkel een heel klein "krasje" aan de bovenkant, dat je eigenlijk enkel kan zien als de zon er op schijnt. En dan nog is het heel miniem. Als ik eventueel zou verkopen, zal je het waarschijnlijk niet eens zien op foto's.
Kan nog in het originele doosje geleverd worden met alle originele content, samen met een protective case twv 15 euro. Het is gewoon een harde case waarin je de iPod touch schuift, om de achterzijde te beschermen en eventueel schokken op te vangen. Als je hem niet gebruikt, schuif je de iPod er gewoon averechts in, zodat het scherm beschermd is.
Ook misschien vermelden dat het "enter" knopje onderaan soms eens een "dubbelklik" durft te registreren als één enkele klik. Op zich is dat echter geen probleem natuurlijk, want het gebeurt maar zelden, en als je een beetje bovenaan of onderaan op het knopje duwt ipv recht in het midden, gebeurt het zelfs nooit.