Final gfx
Legacy Member
Ik ben van plan om een iPod Classic 80GB aan te schaffen, aangezien ik met 8GB toch niet toe kom. Ik vroeg mij af wat ik hiervoor nog zou kunnen krijgen.
Het toestel is aangekocht op 22 oktober 2007, is dus nog zo'n 10 maanden onder garantie. Het is vaak gebruikt, maar is nog in prima staat. Er staan wat krassen op de achterkant van het toestel, maar dat is dan ook een krassenmagneet.
Ik heb de originele verpakking nog, inclusief oortjes, kabel... alles wat erbij zat, en uiteraard de aankoopbon.
Ik wou hier liefst nog €150. Lijkt mij haalbaar.
Het toestel is aangekocht op 22 oktober 2007, is dus nog zo'n 10 maanden onder garantie. Het is vaak gebruikt, maar is nog in prima staat. Er staan wat krassen op de achterkant van het toestel, maar dat is dan ook een krassenmagneet.
Ik heb de originele verpakking nog, inclusief oortjes, kabel... alles wat erbij zat, en uiteraard de aankoopbon.
Ik wou hier liefst nog €150. Lijkt mij haalbaar.