Hoeveel zou deze nog waard zijn:
ipod 80 gig zwart, gekocht een aantal maanden geleden (heb bonnetje nog). Enkele krassen achteraan, niet gegraveerd.
Moet weg omdat ik hem eigenlijk niet gebruik. Was meer een impulsieve aankoop
Alvast bedankt,
Mathieu