Archief - iPod 30Gb nieuw in shrinkwrap

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

steven_cooreman

Legacy Member
Hey,

Ik ben van plan om tijdens mijn trip naar de VS een macbook te kopen via een familielid, die daar recht heeft op een zgn. "educational discount". Zoals jullie misschien wel weyten, loopt daar nu een back to schhol-actie. Tijdens die actie kan ik dus een iPod 5.5G 30Gb eenschaffen voor 50$. Nu is mijn vraag of het toegestaan is deze aan te bieden op de Belgische markt, en indien positief, hoeveel ik er voor kan krijgen?

Terrorist_Hell

Legacy Member
Alles wat je als consument aankoopt, mag je toch 'tweedehands' doorverkopen? De prijs bepaalt ge zelf. 't Is niet omdat 't met een actie verbonden is, dat je het moet houden. En daarbij, niemand komt dat toch te weten. Een iPod is een iPod, een gewone mens gaat niet klagen hoor :)

vinteg

Legacy Member
tjah kzou het persoonlijk redelijk unfair vinden om te doen. none the less bepaalt het land waar je in verblijft de waarde. en aangezien apple wereldwijde garantie geeft ziek het prob ni. tis unfair mss aangezien gij der winst op maakt mer die hier voor 50€ gaan aanbieden zou zelfs nen eerlijke mens als kik ni doen denk ^^. trouwens moest je het doen dan geefk het 1 minuut en die is verkocht

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Voor de prijs zou ik het nie weten.. zoiets moet ge gewoonweg op ebay smijte :)

En waarom is dit unfair... kzou juist hetzelfde doen.. me grotere hoeveelheden :p

grtz

Borrrr

Legacy Member
buaa die actie komt eind deze maand waarschijnlijk ook in belgië hé, dus je zal snel moeten zijn.. vorig jaar identieke actie gehad rond deze periode en waarschijnlijk zullen we binnenkort min of meer overspoeld geraken met goedkope ipods.. vooral ebay dan

Stabby

Legacy Member
Borrrr zei:
buaa die actie komt eind deze maand waarschijnlijk ook in belgië hé, dus je zal snel moeten zijn.. vorig jaar identieke actie gehad rond deze periode en waarschijnlijk zullen we binnenkort min of meer overspoeld geraken met goedkope ipods.. vooral ebay dan

Heeft Apple voor België iets aangekondigd dan? Of doen ze dat elk jaar?

Borrrr

Legacy Member
Stabby zei:
Heeft Apple voor België iets aangekondigd dan? Of doen ze dat elk jaar?

niets aangekondigd maar je moet de threads hier op het mac forum eens checken, daar zegt iemand dat hij getelefoneert heeft met een apple medewerker en die zei dat er augustus/september een nieuwe back to school actie komt, hoogstwaarschijnlijk de ipod actie... (ik denk persoonlijk dat hij in september gaat beginnen)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan