DJ-3000s
Legacy Member
Ik zal de situatie zo gedetailleerd mogelijk proberen uit te leggen.
Mijn iPhone was defect, deze was nog onder garantie en heb ik dus een nieuwe gekregen.
De vorige iPhone heb ik gekocht in Frankrijk met een simlock op Orange Telecom. Heb deze simlock vrij gemaakt en uiteraard was ie jailbroken.
Toen ik de nieuwe iPhone kreeg, zijn deze instellingen overgenomen. Simlocked dus. Het probleem is dat er een nieuwe baseband op staat waardoor ik hem niet meer simlock vrij kan maken. Ook hiervoor heb ik een oplossing gevonden: in Oekraine hebben ze dit opgelost voor mij waardoor de iPhone nu jailbroken en simlock vrij is. Echter moet de optie om de pincode in te voeren afgezet worden.
Ik zou hem nu in deze staat willen verkopen en wachten op de iPhone 5. Wnr de iPhone 5 uitkomt zal je de 4 dan ook kunnen updaten naar de laatste baseband (tegen dan kan je deze perfect simlockvrij maken, zonder enig probleem). Tegen dan zal de hack voor de nieuwe baseband bestaan om dit softwarematig op te lossen.
Nu is mijn vraag wat deze gsm nog waard is, wetende dat ie NIEUW is, perfect werkt en jailbroken/ simlockvrij is, nog een jaar onder garantie staat en ik alle documenten nog heb?
Mijn iPhone was defect, deze was nog onder garantie en heb ik dus een nieuwe gekregen.
De vorige iPhone heb ik gekocht in Frankrijk met een simlock op Orange Telecom. Heb deze simlock vrij gemaakt en uiteraard was ie jailbroken.
Toen ik de nieuwe iPhone kreeg, zijn deze instellingen overgenomen. Simlocked dus. Het probleem is dat er een nieuwe baseband op staat waardoor ik hem niet meer simlock vrij kan maken. Ook hiervoor heb ik een oplossing gevonden: in Oekraine hebben ze dit opgelost voor mij waardoor de iPhone nu jailbroken en simlock vrij is. Echter moet de optie om de pincode in te voeren afgezet worden.
Ik zou hem nu in deze staat willen verkopen en wachten op de iPhone 5. Wnr de iPhone 5 uitkomt zal je de 4 dan ook kunnen updaten naar de laatste baseband (tegen dan kan je deze perfect simlockvrij maken, zonder enig probleem). Tegen dan zal de hack voor de nieuwe baseband bestaan om dit softwarematig op te lossen.
Nu is mijn vraag wat deze gsm nog waard is, wetende dat ie NIEUW is, perfect werkt en jailbroken/ simlockvrij is, nog een jaar onder garantie staat en ik alle documenten nog heb?