Aiki
Legacy Member
Hallo,
Hoeveel zou ik nog voor deze iPhone kunnen krijgen? Heb hem via dit topic
https://www.beyondgaming.be/archive...e-4-32gb-zwart-software-501-be-toestel.831999
Hij is dus echt nog helemaal krasvrij en zit in een hoesje
Grts
Hoeveel zou ik nog voor deze iPhone kunnen krijgen? Heb hem via dit topic
https://www.beyondgaming.be/archive...e-4-32gb-zwart-software-501-be-toestel.831999
Hij is dus echt nog helemaal krasvrij en zit in een hoesje
Grts
