keeper
Legacy Member
Wegens aankoop 4s ga ik dus wsl mijn iphone 4 verkopen.
Destijds aangekocht op release dus op 30/7/2010 en volgens factuur van mobistar 2 jaar garantie, dus nog tot 30/7/2012.
Is in perfecte staat aangezien deze altijd in een case gestoken heeft.
Wat zou ik hiervoor nog kunnen vragen?
Destijds aangekocht op release dus op 30/7/2010 en volgens factuur van mobistar 2 jaar garantie, dus nog tot 30/7/2012.
Is in perfecte staat aangezien deze altijd in een case gestoken heeft.
Wat zou ik hiervoor nog kunnen vragen?
