Archief - iPhone 4 16Gb Zwart Nieuw

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kimme

Legacy Member
Ik heb net een iPhone 4 16Gb Zwart gewonnen.
Deze ligt hier dus nieuw in de verpakking. Zelfs de plastic is nog rond het doosje.

Hoeveel zou ik hiervoor kunnen krijgen.

Ik heb zelf een iPhone 3GS en heb ook net nog een Galaxy S2 besteld dus als ik er een goeie prijs voor krijg mag de iPhone 4 eventueel weg.

Thanks alvast!

playforfun91

Legacy Member
met of zonder garantie ? Want dat geeft wel een verschil in prijs hé :)

playforfun91

Legacy Member
op zijn minst 559€. Normaal meer. Kost nieuw 599€ in de winkel (Allo telecom).

Kimme

Legacy Member
ok bedankt voor de snelle reactie!

ik ben echter nog aan het twijfelen of ik de iPhone 4 of de Galaxy S2 zou bijhouden.

Sowieso is het toch maar voor enkele maanden aangezien ik bij release meteen de iPhone 5 ga kopen. Ik denk dan eerlijk gezegd dat tegen (laat ons zeggen) oktober de restwaarde van de iPhone hoger zal liggen dan die van de Galaxy S2. Of zie ik dit verkeerd?

fraCk

Legacy Member
playforfun91 zei:
op zijn minst 559€. Normaal meer. Kost nieuw 599€ in de winkel (Allo telecom).
Bij F-mobile €550. Maar die site kent 90% niet :D dus voor €559 raak je m wel kwijt.

playforfun91

Legacy Member
Kimme zei:
ok bedankt voor de snelle reactie!

ik ben echter nog aan het twijfelen of ik de iPhone 4 of de Galaxy S2 zou bijhouden.

Sowieso is het toch maar voor enkele maanden aangezien ik bij release meteen de iPhone 5 ga kopen. Ik denk dan eerlijk gezegd dat tegen (laat ons zeggen) oktober de restwaarde van de iPhone hoger zal liggen dan die van de Galaxy S2. Of zie ik dit verkeerd?

Dat zie je niet verkeerd. Apple producten behouden absoluut hun waarde beter. Ik heb iemand geweten met een iPhone 4 die een Galaxy S II in handen kreeg en direct zijn iPhone wou weg doen ... misschien is de Galaxy S II voor jou een mogelijkheid om Android te ontdekken en dan bij de release van de iPhone 5 te kijken of je voort wil met Android of je terug naar iOS wil gaan. Een gebruikte Galaxy S II in goede staat krijg je zeker nog wel weg voor 399€ binnen een paar maanden.

leeyuentuen

Legacy Member
Kimme zei:
Standaard 2 jaar fabrieksgarantie via Apple rechtstreeks

FYI: Ik dacht dat men niet rechtsreeks naar apple kan sturen. men moet via telenet, mobistar of andere verdeler gaan met een geldige factuur om effectief garantie te krijgen.

Kimme

Legacy Member
Gewoon binnen gaan bij easy m en alles is in orde normaal gezien. Zit bewijs van ontvangst van Mobistar uit bij ook dus hoe dan ook heb je garantie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan