Kimme
Legacy Member
Ik heb net een iPhone 4 16Gb Zwart gewonnen.
Deze ligt hier dus nieuw in de verpakking. Zelfs de plastic is nog rond het doosje.
Hoeveel zou ik hiervoor kunnen krijgen.
Ik heb zelf een iPhone 3GS en heb ook net nog een Galaxy S2 besteld dus als ik er een goeie prijs voor krijg mag de iPhone 4 eventueel weg.
Thanks alvast!
Deze ligt hier dus nieuw in de verpakking. Zelfs de plastic is nog rond het doosje.
Hoeveel zou ik hiervoor kunnen krijgen.
Ik heb zelf een iPhone 3GS en heb ook net nog een Galaxy S2 besteld dus als ik er een goeie prijs voor krijg mag de iPhone 4 eventueel weg.
Thanks alvast!

dus voor €559 raak je m wel kwijt.