sp.L.enDiT
Legacy Member
Beste
ik heb een iphone 4 16gb met garantie.
Deze heeft als defect dat de aan/uit knop dieper in de iphone zit waardoor je echt moet drukken om hem aan/uit te zetten.
Mobistar wilde de iphone niet opsturen naar apple vanwege een klein schrammetje op de hoek waar de knop zich bevind.
Hoeveel zou ik nog voor de iphone krijgen als ik hem verkoop?
(alles zit er bij ; iphone, doosje, oortjes, oplader)
mvg
ik heb een iphone 4 16gb met garantie.
Deze heeft als defect dat de aan/uit knop dieper in de iphone zit waardoor je echt moet drukken om hem aan/uit te zetten.
Mobistar wilde de iphone niet opsturen naar apple vanwege een klein schrammetje op de hoek waar de knop zich bevind.
Hoeveel zou ik nog voor de iphone krijgen als ik hem verkoop?
(alles zit er bij ; iphone, doosje, oortjes, oplader)
mvg
