Archief - Iphone 4 16 gb met defect

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

OriginalSinner

Legacy Member
Beste 9-livers

Ik heb op internet een Iphone 4 gekocht (2dehands) voor de prijs van 450 euro. Wat blijkt nu is dat bellen onmogelijk is. Als je de belt naar iemand is het onmogelijk die persoon te horen en die persoon jou te horen. Ik heb die laten nakijken en het blijkt een defect te zijn op een chip op het moederbord. Het toestel is gejailbreakt en werkt met Gevey Sim Ulta. Sms is wel nog mogelijk en alle andere features zijn ook nog mogelijk (apps, camera, ...) Anders is het toestel in een prima staat, is nergens beschadigd, noch scherm nog achterzijde. Ik weet dan ook niet wat ik kan vragen voor het toestel, graag jullie mening ;) . En ik weet dat ik het toestel in het verleden hier heb op geplaatst en had gezegd dat ie verkocht was via een andere site zonder te vermelden, maar die verkoop is dan niet doorgegaan, dus mijn excuses daarvoor. Alvast bedankt


mvg matthieu

Mrsandvice

Legacy Member
een iphone die niet kan belle en aleen kan smse maakt het naar mijn mening een soort Sms Ipod maar met de jailbreak er bij mss een goede 200euro

tinbie

Legacy Member
Denk eerder richting 150... Nu de iPod touch ook kan sms'n.. en jouw iPhone ook al defecten vertoont.

Good Luck.

snowguard_01

Legacy Member
ik denk dat dat bedrag zelfs nog te hoog is aangezien nu imessage uit is gekomen en je dit op elk toestel kan gebruiken...

een defect op het moederbord komt meestal door aantasting van frisdrank en oxidatie, moederbord is niet mogelijk om te vervangen bij iphone omdat deze gekoppeld zijn aan een serial en dit is niet te omzeilen.
ik kan jou 1ding aanraden, probeer dit toestel open te gooien en het moederbord wat te kuisen, kwestie dat het niet erger word anders is die binnen de kortste keren voor de vuilbak.

je kan altijd een kapot toestel op de kop tikken en het moederbord overzetten dan heb je wel een werkende. ;)

als je hem mocht doorverkopen gelieve dit dan ook te vermelden zodat er niemand anders in het zak gezet word op deze manier he.

dit noemt men dus een kat in een zak kopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan