OriginalSinner
Legacy Member
Beste 9-livers
Ik heb op internet een Iphone 4 gekocht (2dehands) voor de prijs van 450 euro. Wat blijkt nu is dat bellen onmogelijk is. Als je de belt naar iemand is het onmogelijk die persoon te horen en die persoon jou te horen. Ik heb die laten nakijken en het blijkt een defect te zijn op een chip op het moederbord. Het toestel is gejailbreakt en werkt met Gevey Sim Ulta. Sms is wel nog mogelijk en alle andere features zijn ook nog mogelijk (apps, camera, ...) Anders is het toestel in een prima staat, is nergens beschadigd, noch scherm nog achterzijde. Ik weet dan ook niet wat ik kan vragen voor het toestel, graag jullie mening
. En ik weet dat ik het toestel in het verleden hier heb op geplaatst en had gezegd dat ie verkocht was via een andere site zonder te vermelden, maar die verkoop is dan niet doorgegaan, dus mijn excuses daarvoor. Alvast bedankt
mvg matthieu
Ik heb op internet een Iphone 4 gekocht (2dehands) voor de prijs van 450 euro. Wat blijkt nu is dat bellen onmogelijk is. Als je de belt naar iemand is het onmogelijk die persoon te horen en die persoon jou te horen. Ik heb die laten nakijken en het blijkt een defect te zijn op een chip op het moederbord. Het toestel is gejailbreakt en werkt met Gevey Sim Ulta. Sms is wel nog mogelijk en alle andere features zijn ook nog mogelijk (apps, camera, ...) Anders is het toestel in een prima staat, is nergens beschadigd, noch scherm nog achterzijde. Ik weet dan ook niet wat ik kan vragen voor het toestel, graag jullie mening
. En ik weet dat ik het toestel in het verleden hier heb op geplaatst en had gezegd dat ie verkocht was via een andere site zonder te vermelden, maar die verkoop is dan niet doorgegaan, dus mijn excuses daarvoor. Alvast bedanktmvg matthieu