Archief - IPhone 3GS "clone"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrCelle

Legacy Member
Ik heb een dikke maand geleden een zgz 2de hands iPhone 3GS gekocht voor 300 Euro, helaas bij het thuis komen bleek het om een namaak model te gaan. De verkoopster had meteen haar tel. nummer geblokeerd, enz enz... haar adres bleek een nep adres te zijn, goed gekloot dus.

Ik heb deze niet gebruikt, hoeveel zou ik hiervoor kunnen krijgen?
Toestel heeft geen gebruikssporen
(je ziet amper tot niet dat het een fake is)

Hoeveel zou ik hier voor kunnen krijgen?

MrCelle

Legacy Member
Ik heb een andere dan die van u zenne, de mijne is "géén" dual-sim!!!

Carrion

Legacy Member
Pakt 30 euro ofzo als ge heel veel geluk hebt, die dingen zijn gewoonweg waardeloos en werken helft van de tijd niet.

Che Guevara

Legacy Member
als je een modelnummer en zo zou geven dan weten we hier meer natuurlijk
kan idd zijn dat het geen dual sim is maar 9 kansen op 10 is de hardware binnen van gelijke makelij
dat die dingen waardeloos zijn en de helft van de tijd ni werken is nu ook wel overdreven
heb er vroeger zo twee gehad (vooral tv was de reden) en heb daar nooit spijt van gehad
deze diende wel als 2de gsm

MetalG

Legacy Member
Als ge daarmee naar de flikken gaat, kunde daar dan niets, aan doen?
hoe zijde in contact gekomen met die vrouw?

MrCelle

Legacy Member
Ja mannekens, ik krijg hem zelfs niet meer aan de praat. Ik heb hem in de stekker gestoken maar hij doet niets meer... zucht.

Ik ben in contact gekomen met die vrouw via Kapaza

tinbie

Legacy Member
MetalG zei:
Als ge daarmee naar de flikken gaat, kunde daar dan niets, aan doen?
hoe zijde in contact gekomen met die vrouw?

De flikken zullen u gewoon uitlachen. Ne maat van mij heeft hetzelfde meegemaakt met ne gast in Brugge.. Ze hebben hem goed uitgelachen om het feit dat hij geloofde dat het om ne echte ging.
Dus die kerel toonde hem een echte. Ging om de doos met accessoires en op één of andere manier verwisselde hij het toestel met een cloon et voila.

't Is erg hoe sommige oplichters te werk gaan. Hij zei nog die gast maar een goede 20 jaar oud was.
Is mssn van dezelfde bende die vrouw? Of jongedame?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan