MrCelle
Legacy Member
Ik heb een dikke maand geleden een zgz 2de hands iPhone 3GS gekocht voor 300 Euro, helaas bij het thuis komen bleek het om een namaak model te gaan. De verkoopster had meteen haar tel. nummer geblokeerd, enz enz... haar adres bleek een nep adres te zijn, goed gekloot dus.
Ik heb deze niet gebruikt, hoeveel zou ik hiervoor kunnen krijgen?
Toestel heeft geen gebruikssporen
(je ziet amper tot niet dat het een fake is)
Hoeveel zou ik hier voor kunnen krijgen?
Ik heb deze niet gebruikt, hoeveel zou ik hiervoor kunnen krijgen?
Toestel heeft geen gebruikssporen
(je ziet amper tot niet dat het een fake is)
Hoeveel zou ik hier voor kunnen krijgen?