Digger
Legacy Member
Ik heb hier nog een iphone 3GS 8GB liggen in de zwarte kleur.
Jailbroken en unlocked.
iOS : 4.2.1
Door de unlock is er de baseband 6.15.00 opgezet waardoor de GPS niet meer werkt.
voor de rest is hij als nieuw, altijd een screenprotector gehad, en altijd in hoesje gezeten
wat kan ik hiervoor nog vragen ?
Vriendelijke groete
Jailbroken en unlocked.
iOS : 4.2.1
Door de unlock is er de baseband 6.15.00 opgezet waardoor de GPS niet meer werkt.
voor de rest is hij als nieuw, altijd een screenprotector gehad, en altijd in hoesje gezeten
wat kan ik hiervoor nog vragen ?
Vriendelijke groete
