Energised
Legacy Member
hoeveel zou ik nog kunnen vragen voor een iphone 3g?
alles werkt perfect, tis te zeggen, het touchscreen reageert maar op bepaalde plekken (onderkant niet) wss zou dit verholpen zijn als het toestel word opengedaan & het touchscreen word zuivergemaakt..
voor de rest geen krassen ofzo op het glas..
alles werkt perfect, tis te zeggen, het touchscreen reageert maar op bepaalde plekken (onderkant niet) wss zou dit verholpen zijn als het toestel word opengedaan & het touchscreen word zuivergemaakt..
voor de rest geen krassen ofzo op het glas..