marshall tijl
Legacy Member
Ik zou naar aanleiding van de iPad 3 (morgen) men Ipad 1 - 16GB, factuur vind ik niet meer dus garantie is dan een probleem veronderstel ik?
Welke richting zou het uitgaan in deze tijd qua prijs € 250?
Of is € 250 te hoog gegrepen en zal het eerder richting de € 225 ofzo gaan.
Welke richting zou het uitgaan in deze tijd qua prijs € 250?
Of is € 250 te hoog gegrepen en zal het eerder richting de € 225 ofzo gaan.
