ecko
Legacy Member
Ik verkoop mogelijks mijn Vaio C2Z/B
http://www.notebookcheck.net/Sony-Vaio-VGN-C2Z.3938.0.html
T5500, 2GB RAM, 120GB 5400rpm HDD, 13,3" WXGA (1280*800), Vista Home Premium
De verkoop omvat bovenstaande laptop in nagenoeg perfecte nieuwstaat (altijd mooi vervoerd in hoesje en altijd goed zorg voor gedragen) samen met de (indien ik ze terugvind) de recovery DVD's en de Anytime Upgrade DVD, doos en alle andere meegeleverde toestanden.
Ook inbegrepen is een 2yr Warranty Extension, wat garantie tot maart 2008 garandeert. (deze is reeds gekoppeld aan dit toestel)
Nieuwprijs van het totale pakket was ongeveer €1850,-.
Reden van verkoop is de overstap op Mac.
http://www.notebookcheck.net/Sony-Vaio-VGN-C2Z.3938.0.html
T5500, 2GB RAM, 120GB 5400rpm HDD, 13,3" WXGA (1280*800), Vista Home Premium
De verkoop omvat bovenstaande laptop in nagenoeg perfecte nieuwstaat (altijd mooi vervoerd in hoesje en altijd goed zorg voor gedragen) samen met de (indien ik ze terugvind) de recovery DVD's en de Anytime Upgrade DVD, doos en alle andere meegeleverde toestanden.
Ook inbegrepen is een 2yr Warranty Extension, wat garantie tot maart 2008 garandeert. (deze is reeds gekoppeld aan dit toestel)
Nieuwprijs van het totale pakket was ongeveer €1850,-.
Reden van verkoop is de overstap op Mac.