lapino
Legacy Member
Iemand eventueel interesse in een Xbox 360 Premium, van zowat anderhalve maand oud. Ik denk eraan mij de Halo3-versie te halen, en heb nog wat cadeaubons liggen van Fnac dus als ik quasi niks moet opleggen, overweeg ik dat wel.
Console is gekocht in Makro, factuur zit erbij, en is in perfecte staat. Nieuwprijs was 350€. Inclusief originele (onbeschadigde) verpakking, console is absoluut niet van nieuw te onderscheiden. Kan afgehaald worden in Oudenaarde of opgestuurd worden op kosten koper.
Let wel: dit is een INTERESSEPEILING, maw eens uitkijken of ik deze op vrij korte termijn kan kwijtraken. Mits prijs naar mijn goesting, kan 'm weg, anders hou ik 'm gewoon.
Console is gekocht in Makro, factuur zit erbij, en is in perfecte staat. Nieuwprijs was 350€. Inclusief originele (onbeschadigde) verpakking, console is absoluut niet van nieuw te onderscheiden. Kan afgehaald worden in Oudenaarde of opgestuurd worden op kosten koper.
Let wel: dit is een INTERESSEPEILING, maw eens uitkijken of ik deze op vrij korte termijn kan kwijtraken. Mits prijs naar mijn goesting, kan 'm weg, anders hou ik 'm gewoon.