vidiot
Legacy Member
Ik heb hier Bioshock CE dubbel voor X360. Nooit uitgepakt, plastiek errond.
Dus de versie in steelcase, met beeldje en OST erbij. Nieuwprijs 75€.
Heeft er iemand interesse om deze over te kopen en hoeveel zou ik dan krijgen? Ik wil gewoon weten of er interesse voor is...
Dus de versie in steelcase, met beeldje en OST erbij. Nieuwprijs 75€.
Heeft er iemand interesse om deze over te kopen en hoeveel zou ik dan krijgen? Ik wil gewoon weten of er interesse voor is...