HighWire
Legacy Member
Hoi!
Heb een 2tal maand geleden een i7 2600 gekocht, nu is echter het overclocking virusje terug opgedoken en heb ik deze vervangen met een i7 2600k.
Hoeveel zou ik nog krijgen voor mijn i7 2600 ? Is nooit overclocked geweest (gaat ook bijna niet
). Heeft eerst stock koeler opgestaan, daarna een Noctua NH-D14.
Alle accesoires zitten erbij (enkel het boekje vind ik niet) en de stock koeler is deze van mijn i7 2600k (ongebruikt dus) en kopie van de factuur komt er ook bij (ivm garantie).
Mvg,
HighWire
Heb een 2tal maand geleden een i7 2600 gekocht, nu is echter het overclocking virusje terug opgedoken en heb ik deze vervangen met een i7 2600k.
Hoeveel zou ik nog krijgen voor mijn i7 2600 ? Is nooit overclocked geweest (gaat ook bijna niet
). Heeft eerst stock koeler opgestaan, daarna een Noctua NH-D14.Alle accesoires zitten erbij (enkel het boekje vind ik niet) en de stock koeler is deze van mijn i7 2600k (ongebruikt dus) en kopie van de factuur komt er ook bij (ivm garantie).
Mvg,
HighWire
