Archief - Intel Core 2 Extreme QX6700

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BETA911

Legacy Member
Hey,

Ik zou eens graag willen weten als iemand in deze CPU is geintresseerd en wat hij er voor zou geven.
Liefst niks via PM. Alles kan gewoon besproken worden in dit topic !

Bedankt alvast :niceone: .

PS: Hij is gelapped... Bon moet ik zoeken dus kan zijn dat die erbij zit of niet...

Natje1984

Legacy Member
Ik denk een 200 a 250 €.
Maar het kan ook minder zijn aangezien er geen garantie meer op is.

PineMangoes

Legacy Member
Natje1984 zei:
Ik denk een 200 a 250 €.
Maar het kan ook minder zijn aangezien er geen garantie meer op is.

Bwa, 't is een extreme model, als je ergens een overclocker vindt die geïnteresseerd is kan je wel nog 300 à 350 krijgen imo. Al moet je 'm zien te verkopen vooraleer de Q9450 op de markt komt...

BETA911

Legacy Member
Natje1984 zei:
Ik denk een 200 a 250 €.
Maar het kan ook minder zijn aangezien er geen garantie meer op is.

200-250€ :eek: ? Het is een Core 2 Extreme QX6700 die nog 829€ nieuw kost he !

PineMangoes zei:
Bwa, 't is een extreme model, als je ergens een overclocker vindt die geïnteresseerd is kan je wel nog 300 à 350 krijgen imo. Al moet je 'm zien te verkopen vooraleer de Q9450 op de markt komt...

Die Q9450 is niet intressant. De nieuwe yorkfields (Q9.50) hebben allemaal een FSB wall op 440 zoiets, dus als diegene liever een Q9450 kopen die dan max met veel geluk 440 x 8 haal zit je maar op 3520Mhz... Terwijl deze QX6700 wel iets harder gaat in overclocken :woohoo: .

Maargoed, ik heb dus 2 richtlijnen tot nu toe, 200-250 en 300-350, iemand nog iets op aan te merken. Mss dat ik hem ook dan binnenkort weg doe als er iets serieus komt...

Dr.Gay

Legacy Member
Ik vrees dat gij were te veel boter bij de vis wilt voor wat dacht ik een ES cpu is

BETA911

Legacy Member
Dr.Gay zei:
Ik vrees dat gij were te veel boter bij de vis wilt voor wat dacht ik een ES cpu is

Het is bekend dat de ES chips van QX CPU meestal beter overclocken hoor.
Een Q6600 ES clocked ook beter dan een Q6600 OEM.

Plus, ik zie voor dat een Q6600 nieuw nog maar 195€ kost, dan is deze QX6700 toch echt wel iets meer waard. Ik noem dat niet echt boter bij de vis doen...

CPU kost nieuw rond de 850€, ik snap ook dat hij niet zoveel meer waard is nu, maar alsnog, het is en blijft een Core 2 Extreme Quad CPU...

Cranox

Legacy Member
Ik heb overlaast ook een QX6700 proberen verkopen op allerlei sites en max dat er geboden was 250 euro ( en dit na 10 dagen tekoop staan )
Ik heb direct deal afgesloten .
Leg u er gewoon bij neer dat deze cpu echt niet veel meer zal opbrengen.

BETA911

Legacy Member
Cranox zei:
Ik heb overlaast ook een QX6700 proberen verkopen op allerlei sites en max dat er geboden was 250 euro ( en dit na 10 dagen tekoop staan )
Ik heb direct deal afgesloten .
Leg u er gewoon bij neer dat deze cpu echt niet veel meer zal opbrengen.

Vind het sterk tegenvallen dan.
In ieder geval heb ik toch een indicitie dan...

Extremengine

Legacy Member
Extreme cpu's zijn dan ook de minst intressante om aan te kopen.
Ik heb mijn lesje al geleerd op het gebied van het rapste willen hebben.:)
Ik hou me nu op hardware die juist niet high end is.
En ik kan u zeggen dat het een pak goedkoper uitkomt.
Maar verder @Prodigy's_144
Dit is dus een cpu die weinig mensen aanspreekt,omwille van de aankoopprijs.
Mensen kijken naar snelheid en kostprijs,dan is de keus snel gemaakt.
Indien je iemand zou vinden die echt intresse heeft dan denk ik dat 275 zeker haalbaar moet zijn.Is gewoon een kwestie van de juiste man op de juiste plaats :D Kijk anders eens wa die dingen op ebay gaan ?

Greetz

BETA911

Legacy Member
Extremengine zei:
Extreme cpu's zijn dan ook de minst intressante om aan te kopen.
Ik heb mijn lesje al geleerd op het gebied van het rapste willen hebben.:)
Ik hou me nu op hardware die juist niet high end is.
En ik kan u zeggen dat het een pak goedkoper uitkomt.
Maar verder @Prodigy's_144
Dit is dus een cpu die weinig mensen aanspreekt,omwille van de aankoopprijs.
Mensen kijken naar snelheid en kostprijs,dan is de keus snel gemaakt.
Indien je iemand zou vinden die echt intresse heeft dan denk ik dat 275 zeker haalbaar moet zijn.Is gewoon een kwestie van de juiste man op de juiste plaats :D Kijk anders eens wa die dingen op ebay gaan ?

Greetz

Klopt volledig, deze dingen zijn aardig duur, zeker in het begin. En niet iedereen spreekt zo een CPU aan. Ik wacht nog even af, mss dat ik binnenkort eens een advertentie zet...

Als ik 300-350 zou krijgen dan zou ik blij zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan