snoopjes
Legacy Member
Heb hier een Ibook met wat probleempjes
Behuizin kan nog gebruikt worden maar is gevallen en heeft barsten verder is de HDD stuk en DVD writer.
De rest werkt nog zoals scherm,moederbord enz
Een andere HDD en DVD writer en hij werkt.
Weet niet juist welke het is. Waar kan ik dat zien hoe geraak je in de bios of zo ?
Wat zou dit nog waard zijn.
Behuizin kan nog gebruikt worden maar is gevallen en heeft barsten verder is de HDD stuk en DVD writer.
De rest werkt nog zoals scherm,moederbord enz
Een andere HDD en DVD writer en hij werkt.
Weet niet juist welke het is. Waar kan ik dat zien hoe geraak je in de bios of zo ?
Wat zou dit nog waard zijn.