Archief - IBM T43p 2669WF2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ctgilles

Legacy Member
Produktbeschreibung Lenovo ThinkPad T43p 2669WF2 - Pentium M 760 2 GHz - 15" TFT
Abmessungen (Breite x Tiefe x Höhe) 32.9 cm x 26.8 cm x 3.6 cm
Gewicht 2.6 kg
Plattform-Technologie Intel Centrino
Systemtyp Notebook
Eingebaute Geräte Stereo-Lautsprecher, drahtlose LAN-Antenne, fingerprint reader, Bluetooth-Antenne
Prozessor Intel Pentium M 760 2 GHz
Cache-Speicher 2 MB - L2
RAM 1 GB (installiert) / 2 GB (Max) - DDR II SDRAM - 533 MHz - PC2-4200
Festplatte 60 GB - 7200 rpm
Optische Speicher DVD±RW / DVD-RAM
Display 15" TFT-Aktivmatrix UXGA (1600 x 1200) - 24 Bit (16,7 Millionen Farben)
Grafik-Controller ATI MOBILITY FIRE GL V3200 - 128 MB
Audioausgang Soundkarte
Telekommunikation Fax / Modem - CDC - 56 Kbps
Netzwerk Netzwerkkarte - Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet, Bluetooth, IEEE 802.11b, IEEE 802.11a, IEEE 802.11g
Wireless NIC Intel PRO/Wireless 2915ABG
Eingabegerät Tastatur, TrackPoint, UltraNav
Stromversorgung Wechselstrom 120/230 V ( 50/60 Hz )
Batterie Lithium-Ionen 9 cell!!!
Betriebszeit (bis zu) 3.6 Stunde(n)
Betriebssystem Microsoft Windows XP Home

ThinkVantage Merkmale:
• Integrierte ThinkLight Tastaturbeleuchtung
• Optimal für die Belastungen des Reisealltags: das Titan-Magnesium-verstärkte Gehäuse
• Integrierter Sicherheits-Chip und Fingerabdruck-Sensor
• Client Security Password Manager – ersetzt mehrere Passwörter durch ein einziges

XP Home OEM unattended CD zal ik erbij geven (licentie verhuist met de PC mee)

Er is een jaar geleden nog een nieuw keyboard ingestoken en is nog in dan goede staat. 9 cell zit er enkele maanden in.

Nille-

Legacy Member
Licentie hangt vast aan de hardware. Dus die wordt waardeloos (niet gevalideerd) als je ze op een andere pc gaat gebruiken.

Ik ga niet schatten wegens interesse. :)

desolation

Legacy Member
Licentie moet ge idd meer verkopen Gilles, die hangt vast aan het systeem zelf.

Ik heb voor de mijne een half jaar terug 1250EUR gekregen. Da was wel met een kensington lock, rugzak, muis, en dan een thinkbay accu en een 6cell accu bij.

Ik denk da 900 a 1000EUR wel moet doenbaar zijn, granted da ge iemand vind da weet wa nen T-serie is

ctgilles

Legacy Member
Nille- zei:
Licentie hangt vast aan de hardware. Dus die wordt waardeloos (niet gevalideerd) als je ze op een andere pc gaat gebruiken.
Awel ja, ne laptop blijft zijn hardware behouden en zelfs een extra activatie is niet nodig. Ik dacht hem weg te doen voor 900€, ik dacht eerst rond de 700€ maar dat is wat te laag. Blijft een bangelijk systeem maar ik heb eSATA en 1394 nodig tegenwoordig. Maybe een desktop, maar ik neig naar de T61p. Wel een duur prulletje zo te zien met WUXGA en NV 570m.

Nille- interesse? Ge moogt altijd een PM sturen ;)

Vynah

Legacy Member
De vorige met 2 gig ram is op 't forum voor 550€ gegaan...

Nille-

Legacy Member
Ja, 700€ is te veel. Mijn interessedrempel ligt lager. :)

Tegenwoordig heb je qua cpu kracht (maar ook ram, hd size, extra features) al snel iets deftig voor 700€. Tones.be heeft nu een promotie, MSI met dual core, 2GB ram, 160GB, GF8400, en al de reutemeteut voor 708€. MSI is uiteraard geen IBM, dat weet ik goed genoeg als tevreden ex-T22 en momenteel T30/T40 owner, maar er zijn grenzen. :)

ctgilles

Legacy Member
Inderdaad, een MSI is geen IBM. En daarvoor is voor mij de kous dan ook af.
Ik had dit hier wel verwacht, maar dan ga ik gewoon ergens anders verkopen.

Nille-

Legacy Member
De superieure kwaliteit kunnen de lagere specs gewoon niet compenseren. Leg uw T43p advertentie naast de laatste Aldi folder en de mensen gaan naar de Aldi. Zo is het tegenwoordig.

Nog altijd interesse hoor, zal wel bieden als hem te koop staat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan